Te gek!

De laatste jaren draag ik nog maar zelden panty’s. Tegenwoordig zijn het korte kousjes. Wel zo makkelijk. Of sokken, want die zijn lekker warm in de winter.

Maar er schijnen toch mensen te zijn die met alle gemak voor een panty zo’n 160 euro willen betalen. Dan is ie wel van Gucci….! En tegenwoordig -want je moet wel trendy blijven- ook nog voorzien van enorme gaten en ladders…!

Kan het nog gekker? De mevrouw die het op de tv vertelde, kocht nooit die goedkope panty’s van de HEMA of zo. Nou ja, blijkbaar heeft zij geld genoeg en ze moet vooral doen wat ze wil.

Maar erg decadent vind ik het wel. Als je dan toch niet weet wat je met je geld moet doen, zijn er nog wel een aantal doelen die er met smart op zitten te wachten en er een betere besteding voor weten.

Vliegveld

Lang, lang geleden had ik een collega, met een vriend die aan zweefvliegen deed. In die tijd een nogal bijzondere hobby en misschien is dat het nog wel.

Regelmatig vertelde ze over allerlei uitstapjes en regelmatig viel daar bij de naam “Seppe”. Ik had er nog nooit van gehoord, maar leerde dat Seppe een vliegveldje was in de buurt van Breda.

Maar laatst zag ik ergens iets staan over “Breda International Airport” en ook daar had ik nog nooit van gehoord. Bleek dat dus het vroegere Seppe te zijn.

Bron: Google foto’s

In deze tijd, waarin vliegen niet meer zo gewild is, lijkt me de naam nogal overdreven. Maar ja, het klinkt natuurlijk wel veel chiquer 😉

Vergeetachtig

Vergat ik toch ook nog helemaal te vertellen wat ik gekregen had voor mijn verjaardag. Eigenlijk doen we niet meer aan cadeautjes, maar subtiel vertelde ik aan Leo over “zo’n leuk boek” en ja hoor, die pikte de hint foutloos op.

’s Morgens lag dan ook dit boek naast mijn hoofdkussen. Een kinderboek, maar niet alleen voor kinderen. Ik weet zeker dat meer bloggers dit boek gekocht of gekregen hebben. Om urenlang in te kijken, te verwonderen en te ontdekken wat er allemaal getekend is door Charlotte Dematons.

Het ligt op tafel, zo onder handbereik. Want op elke bladzijde doe ik weer een ontdekking en ik ben er al veel uurtjes zoet mee geweest.

En wie denkt dat ik een beetje kinds begin te worden, nou ja, die denkt dat dan maar 😉