Winter 2010

Wie van sneeuw houdt, kan deze winter zijn hart ophalen. Zelden viel er zo veel sneeuw als nu. Niet altijd even prettig, vooral niet als je de weg op moet.

Maar voor de wandelaars onder ons is het heerlijk. De hele wereld lijkt wel een sprookjesland met die zachte witte laag.

Winter1

Langs de Rotte

Langs-de-Rotte_0021

Uit het fotoarchief ditmaal een foto van dichtbij huis. Een plaatje, gemaakt in september 2006 langs de Rotte.

Ik hoef maar een paar minuten te lopen om midden in een oer hollands landschap te zijn. ‘s-Zomers wandelen en fietsen we hier regelmatig. En we zijn niet de enigen. Soms is het op een mooie zomerse zondag zo druk, dat het file lopen is en oppassen. Want skaters en racefietsers willen nou eenmaal niet even remmen.

En zitten we zomers in de tuin, dan kunnen we, als het heel stil is, de koeien horen loeien.

Wij willen hier voorlopig niet weg.