KnutzEls

It takes a lifetime to become a child (Pablo Picasso)

KnutzEls

Main menu

Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Home
  • Over mijzelf
    • Ziek zijn / beter worden
  • Privacy verklaring
  • CONTACT
    • Wandelen

Tag Archives: Friso Wigersma

Pareltje

Posted on 21 augustus 2020 by KnutzEls

Deze week een nummer dat ik kende van Wim Sonneveld, maar nu wordt gezongen door Noortje Herlaar. De tekst is van Friso Wiegersma en de muziek, ja natuurlijk, is van Harry Bannink.

Deel dit op:

Vind ik leuk:

Vind-ik-leuk Laden...
Posted in Gedichten, Persoonlijk, Radio en TV, films en muziek, Zoeken en vinden op internet | Tagged Friso Wigersma, Noortje Herlaar, Wim Sonneveld, you tube

Welkom!

(Bijna) elke dag staat hier een blog, over van alles wat mij interesseert.
Ik woon met Leo al meer dan 50 jaar aan de rand van Rotterdam, in een wijk met heel veel groen. De Rotte en een groot wandelgebied ligt op loopafstand van ons huis.
Ik hou van knutselen, koken, bakken, naaien, onze tuin, tekenen, stempelen. Daarnaast fotografeer ik graag. Veel van mijn foto's gebruik ik dan ook voor dit blog.

**********************
In 2008 heb ik een borstbesparende operatie ondergaan. Hoewel ik daar gelukkig snel van herstelde, kreeg ik in maart 2018 opnieuw borstkanker.
Binnen twee weken na de diagnose werd ik geopereerd. En inmiddels gaat het weer prima met me.

In januari 2016 heb ik een bypass-operatie gehad. Ook daarvan ben ik inmiddels goed hersteld.
**********************

Recente reacties

  1. ELIZABETH HEIJSTEK op Boekenwinkel10 juni 2026

    Het heeft wel wat, zo'n winkeltje. En je moet echt van snuffelen houden...

  2. Emie le Noble-Wempe op Boekenwinkel10 juni 2026

    Heerlijk dit soort winkels en wat een goed initiatief om het te redden.

  3. Judy op Boekenwinkel10 juni 2026

    Wat een geweldig initiatief! In Deventer, met zijn vele antiquariaten, is ook zo'n rommelig boekwinkeltje. Ben er nooit binnen geweest.

  4. sjoerd op Boekenwinkel10 juni 2026

    Lijkt me erg leuk om eens te zien. We hadden eens 30 meter aan boekenkastruimte nu nag maar 10...

  5. Wieneke op Handig dingetje9 juni 2026

    Maar niet te doen als je geen kracht in je handen hebt, denk ik?

Zoeken

Laatste berichten

  • Boekenwinkel
  • Handig dingetje
  • Maandag met muziek
  • Zonnetjes
  • Verkeerd begepen

Hier vind je me ook:

  • Instagram
  • Knutzels op Facebook
  • Knutzels op Pinterest

Links van andere bloggers

  • Bertie
  • Clearly Vintage
  • Emie
  • Marthy
  • Onliemie
  • Pippi's Hometown
  • Stamping Mathilda
  • Tante Dora
  • Wandelen met Maup
  • Wieneke

Archieven

Beheer

  • Inloggen
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org
Proudly powered by WordPress
%d