Maandag met muziek

Net als in voorgaande jaren begin ik de week met muziek. Met gezellige, vrolijke of sentimentele liedjes in het Nederlands of in andere talen.
Misschien herken je er een of zijn ze helemaal nieuw en fris. Het uitzoeken brengt mij veel plezier en ik hoop dat jij ze ook met genoegen beluisteren zal.

Een song uit de film “La vitta è bella”. Noa met “Beautiful that way”.

Als de clip niet start, dit is de link

5 thoughts on “Maandag met muziek

  1. Aan haar prachtige stem en inzet voor de vrede in het Midden-Oosten zal het niet liggen.

  2. Het is zo’ n prachtig lied over een vreselijke tijd!

Comments are closed.