Wat zielig…

Ergens in Den Haag zit een verdrietig kindje en wacht tot ze nou eindelijk eens hoort waar Beer is.

Beer is al een tijdje zoek. Is hij gaan wandelen toen het toneelstuk tegenviel? Of wilde hij even een luchtje scheppen? Had hij behoefte aan een wandelingetje in de buurt en is hij de weg kwijt geraakt?

Die zondag was het warm, maar nu giert de wind door de straten. En hij heeft geen jasje aan…

Beer, Beer, waar ben je nu? Wie ben je tegengekomen en nam je onder zijn hoede?

Och, wisten we het maar. Maar de beklemmende onzekerheid maakt ons zo verdrietig.

2 thoughts on “Wat zielig…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.