KnutzEls

It takes a lifetime to become a child (Pablo Picasso)

KnutzEls

Main menu

Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Home
  • Over mijzelf
    • Ziek zijn / beter worden
  • Privacy verklaring
  • CONTACT
    • Wandelen

Tag Archives: MTV

Spelletje 27

Posted on 9 juli 2011 by KnutzEls
Nog niet zo lang geleden keken we thuis nog wel eens naar deze TV-zender: MTV. Want daarvan stond hier vorige week een detail van het logo.
Blijkbaar kijkt mijn doelgroep niet (meer) naar dit soort zenders 🙁 , want er kwam geen enkel antwoord binnen. Helaas, geen punten te verdelen.

Gefeliciteerd Henk!

Wel is de scorelijst in de rechter kolom inmiddels bijgewerkt.
En wederom is Henk de kwartaalwinnaar.
Hij krijgt ditmaal een mooi (virtueel) bloemetje.
Nieuw kwartaal, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Hiernaast staat een detail van een vlag. Van welke vlag?

Antwoorden kunnen, uitsluitend per e-mail, worden gezonden aan:
spelletje@knutzels.nl

Deel dit op:

Vind ik leuk:

Vind-ik-leuk Laden...
Posted in Uncategorized | Tagged logo, MTV, spel, vlag

Welkom!

(Bijna) elke dag staat hier een blog, over van alles wat mij interesseert.
Ik woon met Leo al meer dan 50 jaar aan de rand van Rotterdam, in een wijk met heel veel groen. De Rotte en een groot wandelgebied ligt op loopafstand van ons huis.
Ik hou van knutselen, koken, bakken, naaien, onze tuin, tekenen, stempelen. Daarnaast fotografeer ik graag. Veel van mijn foto's gebruik ik dan ook voor dit blog.

**********************
In 2008 heb ik een borstbesparende operatie ondergaan. Hoewel ik daar gelukkig snel van herstelde, kreeg ik in maart 2018 opnieuw borstkanker.
Binnen twee weken na de diagnose werd ik geopereerd. En inmiddels gaat het weer prima met me.

In januari 2016 heb ik een bypass-operatie gehad. Ook daarvan ben ik inmiddels goed hersteld.
**********************

Recente reacties

  1. Marthy op Geel17 juni 2026

    Gek, maar bij ons sneuvelt er bijna nooit wat en dat is niet omdat we nu zo voorzichtig zijn.

  2. Marthy op Maritieme vrouwen17 juni 2026

    Leuke tentoonstelling lijkt me.

  3. ELIZABETH HEIJSTEK op Geel17 juni 2026

    Je hebt geel en je hebt geel... Vroeger was het niet mijn lievelingskleur, maar dat is toch wel veranderd in…

  4. Emie le Noble-Wempe op Maritieme vrouwen17 juni 2026

    Fijne tip, ik onthou het!

  5. Bettie op Maritieme vrouwen17 juni 2026

    Leuk zeg, precies een soort tentoonstelling waar ik ook van hou. Ik wist helemaal niet dat Kenau scheepsbouwer was.

Zoeken

Laatste berichten

  • Maritieme vrouwen
  • Geel
  • Maandag met muziek
  • Maatje meer
  • Schatkamer

Hier vind je me ook:

  • Instagram
  • Knutzels op Pinterest
  • Knutzels op Facebook

Links van andere bloggers

  • Bertie
  • Clearly Vintage
  • Emie
  • Marthy
  • Onliemie
  • Pippi's Hometown
  • Stamping Mathilda
  • Tante Dora
  • Wandelen met Maup
  • Wieneke

Archieven

Beheer

  • Inloggen
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org
Proudly powered by WordPress
 

Reacties laden....
 

    %d