
Ik verwachtte een flinke pil toen ik dit boek in de bieb reserveerde. Maar het bleek een klein boekje te zijn, dat met gemak op mijn handpalm past.
Er staan zo’n 100 spreuken en wijze woorden in, allemaal bedacht om het leven ietsje zonniger te maken en somberheid uit te wissen. Her en der zal ik er eens eentje plaatsen.
De foto’s zijn geen van alle mooi, maar geven een pagina uit het boekje weer.
Als de spreuk je maar wel doet (glim)lachen en de zon een beetje laat schijnen.

Leuk, zo’n wijs boekje. Ik zing graag en veel. En of het mooi is? Dat boeit me niet, ik vind het gewoon fijn.
Ik wil het de mensheid niet aandoen…
Leuk al die spreuken! Ik zing hier wel eens in mijn eentje. 🙂