Doorschakelen

Ook al bankieren we al tijden via internet, zo nu en dan moet er toch iets geregeld worden dat niet digitaal kan.
Dus pak je de telefoon en belt met de bank. En dan begint het: goedendag met de bank. Wilt u dit, kies 1, wilt u dat, kies 2, wilt u iets anders, kies 3 en wilt u iemand spreken, kies 9.
Ja, daarvoor belde ik, dus ik kies 9. Tut, tut, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblikje geduld aub. Even later: Tut, tut, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblikje geduld aub.
Weer even later, al onze medewerkers zijn in gesprek. Wij kunnen u ook terugbellen. Wilt u teruggebeld worden, kies 1, wilt u niet teruggebeld worden, kies 2. Wilt u spreken met een medewerker, kies 9. Weer kies ik 9. Dan moet ik mijn rekeningnummer intoetsen en afsluiten met een hekje. Dat doe ik dus maar….

Tut, tut, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblikje geduld aub.
Inmiddels is mijn geduld bijna op, maar dan komt er een vrolijk klinkende man aan de lijn. Die me gelukkig snel kan helpen, al moet ik hem nog wel een aantal gegevens doorgeven, zodat hij kan zien of ik wel die mevrouw van rekeningnummer ***** ben.
Hèhè, eindelijk uitgeschakeld.

3 thoughts on “Doorschakelen

  1. Al onze medewerkers zijn enz. Ik kan het niet helpen, hoor, ik denk dan altijd dat er ergens één oude mevrouw bij de telefoon zit te breien, een steek laat vallen of haar toer wil afmaken en dan pas….
    Maar verder: eveneens gggrrrrrr!

Comments are closed.